Ik heb een klacht. Waar kan ik hiermee terecht?

26 april 2012

Wij doen ons best onze werkzaamheden uiterst zorgvuldig uit te voeren. Toch kan er wel eens iets misgaan. Wij stellen het op prijs als u ons daarvan op de hoogte stelt. Samen kunnen we dan werken aan een oplossing.

Indien u een klacht heeft over een gerechtsdeurwaarder of medewerker, neemt u dan daarover contact met ons op. Binnen 4 dagen ontvangt u een bevestiging van uw klacht en wordt deze in behandeling genomen.  Binnen 14 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie van ons.

Voor het indienen van de klacht kunt u gebruik maken van ons klachtenformulier op onze website onder “contact”. Onder “informatie”  vindt u onze klachtenregeling.

Bent u het niet eens met de uitkomst van onze reactie, dan kunt u een klacht indienen bij de Kamer voor gerechtsdeurwaarders in Amsterdam. Op de website van de KBvG vindt u een beschrijving van de procedure en de adresgegevens van de Kamer voor gerechtsdeurwaarders. Tevens kunt u met uw klacht terecht bij de Nationale Ombudsman.

 

Actualiteiten

Faillissementsincasso voor curatoren

16 maart 2018   Uitbreiding dienstverlening richting curatoren in een faillissement   Als curator behartigt…

lees verder »

Hoge Raad stelt nieuwe eisen aan ‘veertiendagenbrief’

16 december 2016

De ‘veertiendagenbrief’ is de brief die een schuldeiser aan…

lees verder »

Incasseren 2.0

23 oktober 2016 Incasseren 2.0 De samenleving verandert en Vermeer Schutte & Musen verandert…

lees verder »

Snel betaald krijgen door een duidelijke factuur

7 november 2014 Snel betaald krijgen door duidelijke factuur! Het betaalgedrag van…

lees verder »

Contactgegevens

Gerechtsdeurwaarderskantoor
Vermeer Schutte & Musen
Middenweg 166a Postbus 15
1782 BL Den Helder 1780 AA Den Helder
T 0223 62 71 41
F 0223 62 12 46
E info@vermeerschuttemusen.nl
Voeg toe aan adresboek

Routebeschrijving

Klik op de kaart voor de route

7ads6x98y